Satellite
Show on map
  • Day 89

    22-4 Ambury Park: Mangere Mountain

    April 22, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 13 °C

    Nieuw Zeeland is lief en maakt het afscheid makkelijker.
    Ik kan nog droog koffie zetten, maar moet binnen ontbijten. Daarna droog boodschappen, maar na de lunch gaat het mis. Ik wandel in een vaag miezertje naar Mangere Mountain, maar voordat ik daar ben is het een volwaardige bui. Maar toch doorlopen, het is maar water. De berg is niet zo hoog en ik ben benieuwd wat je van deze vulkaan ziet aan de "binnenkant". Hartstikke leuk, er is een lava Dome in het midden. Ik ga zo snel mogelijk terug naar de tent, want inmiddels stort het.
    En dat blijft zo de rest van de middag. Handig! Want mijn tent lekt echt als een gieter. Morgen nog even langs Torpedo 7. Kan je nagaan wat een mooi weer ik aldoor gehad heb! Klein buitje trekt ie nog, maar het moet dus niet echt nat worden.
    Inmiddels ben ik ook al online ingecheckt. Twee raamplaatsen! Hoera! Wat zal ik slapen! Morgen hotel, wat een goed idee van mezelf, kan alles nog even drogen, al heb ik geen last van de tent dus.
    Read more