Addo national park & zonsondergang

December 17, 2021 in South Africa ⋅ ⛅ 20 °C

We gaan dieren spotten! We rijden een uur naar Addo national park. We ontvangen een kaart met een soort spel. Je krijgt punten als je als 1e een dier spot, maakt je lekker alert.

Ik ben uiterst behulpzaam als Frank chips achter het stuur eet, dan stuur ik gewoon ff. We spotten allemaal dolle diertjes. Eind van de middag gaan we terug naar PE.

Xander en ik hebben trek dus gaan nog even snel sushi eten op de hoek voor slechts 10€.

Om half 6 (wat 50 minuten later werd 🤣) worden we opgehaald door Kearne, een vriend van Carlotte om mee te chillen. We rijden in de auto met nog een vriend om drankjes te halen en gaan de zonsondergang met ze bekijken. Al gauw komen er nog 3 gasten bij. Het is hier heel normaal dat er steeds meer mensen aansluiten en dat je dan kijkt wat je doet.

We gaan naar Kearne zijn huis met zn allen en doen daar een drankje. De jongens maken zich klaar om op stap te gaan en wij leggen ze een spelletje uit. Er is ook een lief hondje!

We gaan naar Romeo en Juliët toevallig bij ons appartement om de hoek, en gaan een beetje dansen. Onderweg dansen de jongens ook wat af, ze zijn veel losser dan wij nuchtere Hollanders ;).

We blijven tot 11 uur dan moeten de clubs dicht en Kearne brengt ons netjes thuis 🏠