• Day 2

Dagje Desenzano

May 24, 2022 in Italy ⋅ ☁️ 26 °C

Vanmiddag naar Desenzano geweest. Jut en Jul weer... Parkeren we de auto ergens en lopen aan. Stukje verder bekijken we eigenlijk pas wat er hier te doen valt. Oke. Route ingesteld en wandelen maar.
    Lekker met een toeristische omweg komen we terug bij de parkeerplaats! 😅
    Als we naar beneden waren gelopen ipv boven dan waren we er al geweest waar we naartoe wilden. 🙈

Daar zijn we even binnen geweest bij Castello di Desenzano. Dorst dat we toen hadden!

Bij Porto Vecchio maar even een lekkere Weisse en Mojito genuttigd.

Tijd voor boodschappen, want zonder chips overleeft men geen vakantie. Nog al zo een Jut en Jul momentje... 😬 Tas met spelletjes en lekkere dingen staat nog op de kliko in Helmond... 🤦🏼‍♀️

Weer terug bij de camping is het richting 18u en besluiten we om lekker te gaan wandelen naar dat restaurant hier in de buurt. Bij Pizzeria Ristorante Oasi kozen we voor carpaccio en caprese en als hoofdgerecht een pittige penne en spaghetti carbonara.

Nu gaan we zo nog even luieren bij het zwembad!

...
    Dat zwemmen is er niet meer van gekomen.. 😅
    Want al gauw rond 20u begon het te regenen en te donderen en te bliksemen, geen goed idee om dan te gaan zwemmen 🙈