Satellite
Show on map
  • Day 13

    Laatste avond

    May 19, 2023 in Croatia ⋅ ☁️ 17 °C

    Vandaag dus echt een dagje niks.
    Op de kamer verbleven na het ontbijt, lekker in bad geweest.
    Jonathan en Marloes zijn wel nog wezen wandelen richting Porec en met een touristen treintje mee gereden.

    Toen Jonathan en Marloes terug waren, zijn we rond 13:30u bij het restaurant van het zwembad wat gaan lunchen: Ceasar salade 😅

    Om 15u was het dan toch echt tijd om het zwembad in te springen, ja ook het niet verwarmde. Brrr.. 🥶⛄🏊🏻‍♀️😎🌞🌡️🌴

    Na dik twee en een half uur hebben we het zwembad verlaten en zijn we ons klaar gaan maken om naar Porec te lopen om daar ergens iets te gaan eten.

    18:40u was iedereen presentable en konden we op weg.

    Jonathan, onze deskundige, had een aardig restaurantje op internet gevonden en ons daar na zo'n 20min heen begeleid.

    Restoran Tradizione.
    Hmmm..! Dat was zeker een goede keuze. Gezellig uitziend restaurant, vriendelijke/behulpzame bediening en heerlijk eten!
    Allemaal een groot bord soep, tomatesoep en ik had vissoep (note to myself: een voorgerecht is te veel! 😅)
    En daarna gingen de heren voor een Chateaubriand, Marloes voor een kalfs medaillon en ik ging voor een spaghetti carbonara. De bordjes kwamen niet leeg, zo vol. Maar we hebben ervan genoten.

    Om 21:10u zijn we richting het hotel gelopen.
    21:30u waren we weer bij het hotel. Even een beetje kunnen uitbuiken tijdens het wandelen. Pfff...
    Nog even een foto van het zwembad gemaakt. 😋
    En nu lekker op bed dit stukje schrijven.

    Vanavond op tijd naar bed, morgen vroeg willen we de eerste zijn aan het ontbijt en daarna snel door naar huis. De rit zonder stops duurt ruim 13u en zou betekenen dat we iets na 21u thuis aan zouden moeten komen. Dat wordt denk ik dan dus wel rond 23u of later met die pregnant mutti's achterin, hun aangedouwde blazen en hongerige buiken 😅





    Het zit er weer op deze vakantie, 2 weken zijn voorbij... Gevlogen! 🚀
    Weer een mooie ervaring rijker.
    Jammer dat het er weer op zit, maar ook zeker fijn te weten dat ik morgen weer gewoon thuis in mijn eigen bedje kan slapen, in mijn eigen huis, met water uit de kraan 🚰 en boterhammen op mijn bord! 🍞
    Read more