Satellite
Show on map
  • Day 13

    Laatste dag

    May 19, 2023 in Croatia ⋅ ☁️ 18 °C

    Goedemorgen en welkom bij de ontbijtshow van Marloes, Jonathan, Lars en ik, Roxana, mocht je dat na al die tijd nog niet weten 🤪

    Vanochtend was ik om 6:45u al wakker. Mijn buik sloeg ineens op hol en ik heb toch wel een beetje last van mijn teentje, beetje blauw ook. (Gisteren iets eerder naar de kamer gegaan dan Lars en bij het binnenlaten stootte onze voeten tegen elkaar, hij bergschoenen aan en ik niks, dus beetje auw.)

    Na anderhalf uur filmpjes kijken op mijn telefoon, was ik toch wel erg moe en weer terug naar bed gegaan.
    Kwart over negen schoten we wakker.

    9:30u aan het ontbijt, buikjes weer goed gevuld!

    Marloes en Jonathan willen vandaag lekker een dagje zwembad en Rox wil nog even kijken of bijv. Vrsar nog interessant is om eventueel naartoe te gaan.
    Vrsar moet net als Rovinj een leuke havenstad zijn, met een oude binnenstad, gekleurde huizen en gezellige eettentjes, maar niet iets monumentaals bijv.

    Het lijkt ons prima om even lekker in bad te gaan en te chillen, merk dat het kaarsje toch al aardig opgebrand is, zo einde van de vakantie. En dan straks misschien nog een plons 🌊 in het zwembad. Een lekker rustig en relax dagje.

    Stay tuned!
    Read more