• Day 7

Het laatste beetje BoedaPest

May 10 in Hungary ⋅ ⛅ 23 °C

+/- 15u en Logan is er moe van 💤

We wandelen nog een keertje naar het HRC om daar nog even lekker te genieten van een drankje. Een biertje en een cookies & cream shake, it is!

Even later besluiten we om er ook wat te gaan eten. Ze hebben er een speciale burger, een Hard Rock World Burger Tour en de winnaar van Boedapest is de Gourmet Burger.
    (Wenen zal dat ook wel gehad hebben, maar toen voor een 'classic Burger' gegaan.)

Iets na 17u gaan we weer verder. We willen alleen nog even kijken bij het Hongaars Nationaal Museum en dan hebben we het weer gehad in Boedapest.

Onderweg komen we nog langs de fontein van kennis, het open boek fontein 📖 🎥

Even lekker zitten bij het Museum en dan terug naar het appartement.
    Het zit er voor ons hier op in Boedapest!

Budapest gyönyörű voltál, ki tudja, amíg egy nap
    (Boedapest je was mooi, wie weet nog tot ooit!)

Nou lekker even niksen tot het tijd is om te gaan slapen.

Morgen naar weer een nieuw avontuur in weer een nieuw land! 🚗