Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 8–12

AirBnb Krakau

11. toukokuuta, Puola ⋅ ☁️ 14 °C

Nadat we vanmorgen alle spullen van het appartement overgeladen hadden in de auto, zijn we rond 11:25u op weg gegaan richting naar ons derde verblijf. Ditmaal in Krakau, Polen!

Benieuwd wat dit ons gaat brengen, want hier gaan we eigenijk blanco heen én een dag langer dan de vorige steden. Warschau en Wroclaw lijken ons nog wel interessantom naartoe te gaan. We gaan het zien en jullie zullen het uiteindelijk hier kunnen lezen 🤪

Rond 14:05u hebben we nog even 'n stop gemaakt bij de Mac (Zvolen) om wat te eten en te drinken, te voeden en even een sanitaire stop te houden. Na een uurtje weer doorgereden, want we moeten ongeveer 2/3 van de rit.

Jaaaa, rond 18:50u arriveren we dan eindelijk bij ons appartement. En wauw! Het is een nieuw complex en wat ziet het er fijn, gezellig, verzorgd en compleet uit. Aanrader!

Even het internet afgespit wat hier in de buurt zit, qua eten, want dat hebben we ook nog niet gedaan.
    Op net geen 20min afstand lopen zou een sushitent moeten zitten, want weer Mac, pizza of een burger zien we niet zo zitten.

Aaaahhh! 😍 21:30u aan tafel met sushiiii, hmmm 🤤🍣🥢

Lars houdt zich wat bezig met wat te zien en wat te doen morgen in een rondom Krakau, terwijl ik me bezig houd met Logan, die heeft t er vanvond wat moeilijker mee. Hoofdzakelijk geslapen in de auto, zich heel de dag goed gedragen, maar zo rond 23:30u is het toch teveel, en je merkt dan dat hij niet zijn eigen plekje heeft, als in zijnde niet zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje.
    Wel rond 23u in bedje gelegd maar hij wilde gewoon niet... Huilen, boos en verdrietig. Je merkt dat hij ons in zijn bijzijn nodig heeft, anders is het helemaal drama...

Hier is het ook voor ons nu bedtijd!
    Welterusten!

Oja, met Faye gaat het ook goed! 🐶🤪🥰