• Day 3

Toronto

May 16, 2017 in Canada ⋅ ☁️ 13 °C

Toronto nagyon bejön. Sokszínű, változatos, érezni, hogy pulzál a város. Fejlett a BKV rendszere, mentünk villamossal és metróval is. Ismét finom sushit ettünk ebédre, majd utána egy nagyot sétáltunk végig a belvároson, kínai negyeden (régen ez volt a magyar negyed), bohém negyeden, egyetemi városrészen, ahova a Joni járt. Kimondottan tetszett az egyetemi rész: nagy terek, régi angolszász épületek... sok filmet forgatnak a campus területén.
    Sajnos a cipőm viszont nem túl kényelmes, így egy rövid idő után fájdalmassá válik a séta... most sem lett másképp. Direkt erre az útra vettem, meglehet egy mérettel nagyobb kellett volna...
    Szállásunk a belváros szívében van. Az ágyból rálátok a tűtoronyra: 35. emeleten alszunk.
    Este elmentünk az olasz negyedbe vacsorázni annak reményében, hogy majd utána kicsit lazulunk, de este 10 óra magasságában rendszeresen elkezdek fáradni...igaz is, reggel korábban kelek, mint a Joni ... meg hát bulizhatnékom sem igazán van mostanában. Dani is hiányzik...