• Day 11

Sauti

February 11, 2018 in Tanzania ⋅ ⛅ 33 °C

Ma már egy kicsit nehezebben indult az ébredés, de nincs mese, kelni kellett.
    Lejöttünk a reggeli után Kizimkaziba, ami egy szûk másfél óra autó útra volt Stone Towntól. Sofôrünk Ali, nagyon jó kedélyû srác, aki a reptéren felvett minket, mi pedig jól megtartottuk az elérhetôségét.
    Jó volt átmenni a falvakon. Ami rögtön feltünt, hogy az utak-utcák tiszták: sokkal tisztábbak, mint amit korábban a kontinensen tapasztaltam. A házak az út mentén szegényesek, sokan sétálnak vagy bicigliznek, nagy dugót a szigeten nem tapasztaltunk. Szállásunk a Promissed land lodge valódi földi paradicsom. Megérkezés után mindenki csak perceken keresztül emésztette a látványt. Épp jött vissza a víz, nem kellett sokat várni, és bemehettünk végre úszni egy jót. A víz igazán selymes és meleg, szinte túl meleg...
    Sokat nem pihentünk, mert visszamentünk a fesztiválra (Niki nélkül), hogy az utolsó napot is kihasználjuk.
    A program hasonlóan alakult, mint elôzô nap: vacsora a piacon, majd beindult a fitnessz óra. Döbbenet, tânc és izzadás kifulladásig.