• Day 16

Local community day

February 16, 2018 in Tanzania ⋅ ⛅ 29 °C

Ez a nap sem lehetett volna tökéletesebb.
    Egy kisebb tanácstalanság után úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk a Key Funk beach bárba, ahol elôzô nap naplementéztünk.
    Azért is, mert részt terveztünk vállalni egy helyiek által szervezett szemétszedési délutánon, ahova korábbi vendéglátónk, Sebi hívott el.
    Egy hostelban találkoztunk a szervezô csapattal, akik persze egytôl egyig raszták voltak és férfiak :-).
    Ahogy lementünk a partra és elkezdtük a szemétszedést, csatlakoztak más helyiek is, gyerekek, férfiak, turisták, sokan voltunk.
    Láthatóan mindenki örült és büszke volt arra, hogy részt vesz ezen a kezdeményezésen. A legvégén pedig sorba állították a gyerkôcöket, akik egyre másra kikapkodták az általam vásárolt kis ajándékokat.
    Megható volt, meghatódtunk.
    Az jutott eszembe, hogy a Danika is hogy megharcol a játékokért és hogy mennyire hasonlítanak a gyerekek egymásra, függetlenül a hovatartozástól. A világ pedig igenis színes, és hogy nem lehet fekete-fehérben láttani.
    Azt hittem ezzel csúcspontját elérte a napunk, de amint visszamentünk a beach bar-ba, igazán emelkedett hangulatú buli vette kezdetét a helyi erôkkel.
    Mindenki mosolygott, beszélgettünk, táncoltunk és örültünk egymásnak a csillagos ég alatt...
    Szegény sofôrünk eddigre már jól aludt az autóban :-)