• Day 16

Good bye Zanzibar

February 16, 2018 in Hungary ⋅ ☁️ 2 °C

Nehéz nap következett, a búcsú napja.
    Még besétáltunk a faluba ajándékot nézni a pakolás után, megfürödtünk utoljára Pajenal a strandon. Szerencsénkre feltámadt a szél és így a kite szörfösök is tudtak hobbijuknak kedvezni, ami még látványosabbá tette a partot.
    Búcsúzásképpen pedig visszamentünk megnézni még egyszer a naplementét.
    Nehéz szívvel, könnyes szemekkel jöttem el. A sofôrünk - Ali - erre azt mondta, hogy nekik néha rossz, mert nem tudnak utazni, de amikor itt vannak a turisták, akkor tudják igazán, hogy milyen jó helyen laknak, mert a turisták sírnak elutazásnál. Van benne igazság :-).
    A lányoknak azért lehetett nagy élmeny, mert kinyitotta a szemüket, a Joni is élvezte nagyon elsô afrikai kalandját, engem pedig megerôsített abban, amit eddig is gondoltam és éreztem.

Az úton minden flottul zajlott, hazahoztuk a jókedvet és remélem a nyugalmat is. Számolom a napokat, hogy mikor mehetek vissza ismét...