Satellite
Show on map
  • Day 91

    Koffie in die Park

    June 1, 2019 in South Korea ⋅ ⛅ 18 °C

    Baie goed is anders hier, maar die een was nie veronderstel om te wees nie. Ek werk saam n baie interessante karakter en toe hy my nooi vir koffie, het ek soos enige standaard uitgawe van n mens, 'n koffiewinkel in gedagte gehad. Michael is nie n standaard uitgawe nie. Michael doen ook nie standaard koffie nie. Ons skop die Saterdag af met sy standaard uitstappie (Michael is n creature of habbit) na die 2de handse winkel. Die swift shop is eintlik n hele storie op sy eie, maar dit eers daar gelaat. Na swift shop stap ek toe nou agter hom aan (hy verstaan nie van 'I have little legs' nie) en ek doen so strompel-stap-draffie-agtige iets terwyl ek reeds in my kop my koffie vir n yskoffie ruil. Volgende oomblik stop ons in die park langs my huis en hy begin sy sak uitpak. Moontlik vir effek, sit hy eerste n mesagtige ding neer en toe volg n stofie, n gasbottel, blink goeters en uiteindelik koffie, suiker, melk en n plunger. Ek begin spontaan lag en neem n foto in my kop om die oomblik te onthou. Pleks ek maar toe al my kamera reggekry het. Volgende oomblik verklaar hy sy ongelukkigheid en die hele tafel is nat onder die gas wat uitgeloop het. Hy vra my om terug te sit en voor ek nog kon wonder hoekom, steek hy die tafel aan die brand! Op die stadium lag ek al uit my maag uit. Ek leef vir oomblikke soos die! Gelukkig is die tafel van vulkaan klip gemaak (daai vrekkin een wat ek geklim het) en dit brand gou uit en ons maak koffie! Beste koffie date ooit!Read more