Satellite
Show on map
  • Day 51

    Strand na werk...vir die siel en so.

    April 22, 2019 in South Korea ⋅ ☀️ 23 °C

    Ek wou al dans van gelukkigheid toe Lisa my vra of ek wil strand toe gaan na werk, maar toe kon ek dit nog inhou. Na n paar koreaantjies my bloeddruk opgejaag het en n massiewe groot starbucks koffie op my lessenaar my diep skepties het (die koreane voel hul kan alles fix met versnapperinge en dit laat my totaal verstom dat hul jog so maer is), is ek in besonder bly oor see toe gaan na werk. Goeiste my parkering is n grap en die naaste parkering wat sy aan die skool kon kry is 6 blokke weg (haar huis is 10 blokke weg) so ons stap....Elektriese karre is fantasties!!! Ook n besonderse goeie idee vir n huur kar siende dat daar geen brandstof betrokke is nie. Verder het die engen nie n dooie geluid nie en laai hul maklik en effektief. Nog oppad see toe stop Lisa langs die pad en die wiele het skaars gestop toe is ek al uit om net die see te kan inneem. Ek mis regtig die see. Eks salig onbewus dat sy fotos neem en toe ek dit later sien, beskryf dit volkome hoe ek gevoel het. Ons was by die ongelooflikste restaurant en het toe langs die see gaan stap...dis water is helder deurskynend en my brein kry dit jie geprosesseer nie! Dis ongelooflik! Ons ry toe so strand langs in n liggie wonderland tot by die lighuise wat soos perde is...ek verloor beheer...pluk my skoene uit en hardloop die see in....ek kon net nie meer nie! Oppad terug speel Lisa vir my koreanse musiek en ek gooi n ou klipwerfie en n Lekker ou Jan in die mix...ons albei sing en dans saam....met die see lug en wind in my hare is ek so gelukkig dat jy met my kan toor!Read more