Satellite
Show on map
  • Day 2

    Reis naar La Grange de Fabras

    June 24, 2021 in France ⋅ ☁️ 21 °C

    Na een heerlijk ontbijt vertrokken richting Peter & Marjon. 🥐☕Het was niet te warm dus dat was fijn. Onderweg wat regen gehad en prachtige donkere luchten gespot. Bij Lyon wat file gehad en daarna zouden we stoppen voor een bakkie koffie en het toilet. We reden een zgn. Aire op en ik zeg tegen Jan ..kunnen we hier wel koffie krijgen dan?? Ja hoor er stond zo een klein tentje en openbare toiletten (lekker hangen🙄). Jan bleef bij de auto..ik kom terug en hij zegt ...waar is je telefoon...nou in m'n zak zeg ik. Hij zegt het lijkt wel of er iemand in onze auto zit... huhh dacht ik.. ja inderdaad.. nou dat is raar! Ik loop erheen en schrik me echt de tandjes...zitten Henk & Gienke erin!!! Die waren dus op precies hetzelfde moment op dezelfde plek gestopt. Hilarisch! Zo leuk ze weer te zien. Vervolgens verder en toen viel er een bak regen en hagel!!🌨☔ Echt niet normaal gewoon, je zag geen hand voor ogen..gelukkig duurde het niet te lang en konden we normaal verder. Eenmaal op het laatste stuk kon Jan even lekker scheuren in de auto😊🚘. En dan zijn we gearriveerd..het voelt als thuiskomen. Wat werden we weer hartelijk ontvangen. Dit wordt weer Genieten met de hoofdletter G. M'n lhbti zwemband is al opgeblazen🌈 😉en klaar voor gebruik. Straks weer gezellig met elkaar eten. Ik verheug me nu al 😋🍷Read more