1e avond La Grange

June 25, 2021 in France ⋅ ☀️ 21 °C

Na ons geïnstalleerd te hebben, gezellig wat met elkaar gedronken, daarna gedoucht en op naar het avond eten. Wij hadden de 6 (!) liter fles prosecco🍾, die wij vorig jaar van Henk en Gienke hadden gekregen voor ons 25-jarig huwelijk, weer meegenomen naar Frankrijk. Het was hilarisch toen die fles uit de auto kwam 😃..die fles heeft inmiddels ruim 3.000 km gereisd dus die moet wel goed smaken!! Peter had 'm in de vriezer gelegd zodat we 'm met het aperitief konden drinken. Het kostte even moeite om de kurk eraf te krijgen maar uiteindelijk is het gelukt zonder dat er ook maar iets verloren ging👍. De meesten hebben 1 of 2 glaasjes gedronken, hij was erg lekker...de rest is voor ofwel vandaag ofwel de rest van de week🤪, want er zit nog aardig wat in 🙃. Marjon had heerlijk gekookt met gazpacho vooraf, daarna heerlijke lasagne en als toetje de verrukkelijke tiramisu!! We zaten met z'n 11-en aan tafel. Ook Theo en Marijke waren er (2 jaar geleden ook) en Jan Peter, Anita met zoon Bjőrn. We hebben het nog niet te laat gemaakt en nog geen muziekwinkel gedaan....dat komt later deze week!!Read more