• Day 152

אוסלוב וסאמילון איילנד

May 12, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 28 °C

קמנו בבוקר נפרדנו מליסה ויצאנו לדרך עם יובל ואסיף זוג ישראלים שעושים את דרכם לסיקוהור האי הקרוב. אנחנו מתכננות עוד עצירה באוסלוב לפני שנגיע מחר לסיקוהור, אבל חלק מהדרך משותפת, לפחות בהתחלה נוסעים לאותו כיוון אז יצאנו ביחד.
    לקחנו טריסייקל ואז במקום לעלות על סשן אוטובוסים החלטנו לחסוך מעצמנו את הסיוט ולקחת ביחד מונית שתוריד את יובל ואסיף ישר בנמל ואותנו בהוסטל באוסלוב. החלטה נהדרת שהביאה אותנו כבר בשעה 10:00 ליעד, בדרך נוחה עם מזגן ישירות לאן שהיינו צריכות. מצאנו את ההוסטל הכי זול באיזור, שגם נמצא בקו ראשון לחוף של הכרישי ליוותן, הסיור שאנחנו מתכננות לעשות מחר בבוקר. המארחת ממש מקסימה, בת 70 גברת רצח שנראה שמסובבת את כולם פה באיזור על האצבע הקטנה וכל הצעירים מעריצים אותה.
    יצאנו בג׳יפני לנמל הצמוד ולקחנו סירה לאי סאמיליון. זה אי קטנטן ולא מאוכלס שיש בו רק ריזורט אחד וחוץ מזה הוא נטו לתיירות. השייט והאי עצמו היו יפים ממש!! קצת מתויר והרגיש כמו בריכה ציבורית עם מציל ולא היה צל כל כך…אבל עם יופי כזה אי אפשר להתלונן!
    העברנו שם כמה שעות וחזרנו ב16:00 על הסירה האחרונה לחוף ואז בג׳יפני. קנינו חבילת גלידה שלמה והלכנו לחוף ליד ההוסטל, התיישבנו על הלונג מול הים וזללנו את כל הגלידה להנאתנו עם הסאונד המרגיע של הגלים. כשחזרנו להוסטל הופתענו לגלות את סרינה ורוג׳ר שאחרי שינוי בתכניות החליטו להגיע גם לאוסלוב ומסתבר שישנים איתנו בדורמס.
    היה ערב נחמד איתם שבו רוג׳ר קצת לימד אותנו ביליארד והשתפרנו מאוד, אכלנו נשנשנו והלכנו לישון מוקדם יחסית לקראת הסיור מחר בבוקר.