• Day 160

סטיקי רייס בטעם של פויקה

May 20, 2022 on the Philippines ⋅ ☁️ 30 °C

אחרי ארוחת בוקר ופרידה סוחטת דמעות מהמזגן יוצאות בשעה 10:00 לדרך.
    אוטובוס מקומי
    טרייסיקל
    מעבורת של 7 שעות שבה אכלנו מנה חמה וקינוחי סטיקי רייס בטעם פויקה שרוג׳ר הביא לנו.
    ג׳יפני
    עוד אוטובוס מקומי
    ולבסוף הגענו בשעה 12 בלילה למאיה העיר הצפונית של סבו. נעשה פה לילה בהוסטל חמודי על החוף ונקח מחר בבוקר את המעבורת שתחתום את המסע ותביא אותנו למחוז חפצנו - מאלאפאסקווה. אי קטן שבו נוכל להשתקע ל4-5 ימים ולהינות מהיופי והכיף שיש למקום להציע.
    קצנו בבוקר במאיה, תוך כדי שאנחנו מתארגנות בעלת המקום הציעה לנו שהבן שלה יקח אותנו באוטו שלו ועוד זוג תיירים לנמל. כמובן שהסכמנו התארגנו זריז וב9 כבר היינו על המעבורת.
    השייט היה מהמם! מלא איים קטנטנים מסביב ומים צלולים בצבעי טורקיז. לצערי זה יופי שרק העין רואה ואי אפשר באמת לצלם.
    הגענו לאי, בקלילות מצאנו את ההוסטל ויצאנו לסיבוב ארוחת בוקר והיכרות עם המקום. ישר מרגישות שמאוד נתחבר לאופי של האי ויהיה לנו כיף פה מאוד. אוירה מאוד מקומית, האי מלא באנשים שמחייכים אלינו ואומרים שלום גם בלי אינטרס ובלי להציע לנו שום סיור או משהו בסירה שלהם. מלא מסעדות זולות מקומיות שייקים וכל טוב.
    לא עברו 5 דקות וכבר שמענו קריוקי מתנגן מכמה בתים, שמענו מראש שזה הקטע שלהם פה והם מתים על קריוקי וזה באמת נכון.
    אחרי שאכלנו ושתינו מיץ מרענן ירדנו לחוף. מיליון גוונים של כחול וטורקיז עם סירות מחוץ ובתוך המים שמקשטות את הנוף ומוסיפות לו המון פוטוגניות.
    לקראת השקיעה עברנו לשבת בשולחנות חוף על פופים בריזורט מכובד. עם כוס קפה טובה וויפיי מהריזורט ככה מול הנוף היפה של הים בשקיעה עשינו שיחות טלפון לחברים ומשפחה כמנהגנו בקודש בימי שישי.
    חזרנו לכיוון ההוסטל, בדרך עברנו במתחם של הלוקאל פוד וראינו שכל מסעדה פתחה עמדת ברביקיו על האש אז החלטנו כבר להתיישב לארוחת ערב. אחרי הארוחה עברנו למסעדה אחרת לכמה קוקטיילים של פירות. חזרנו לחוף התיירותי להופעה חיה ומופע אש. ישבנו על הלונג בחוף, נהנות מהמוזיקה ברקע והכוכבים שממלאים את השמים וסיכמנו את היום כיום מוצלח ביותר ונראה שכך גם יהיו הימים הבאים אחריו כאן באי.