• Day 163

קפצתי רגע לגן עדן, כבר חוזרת

May 23, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 29 °C

היום עשינו איילנד הופינג לקאלאנגמן, זה אי קטנטן ובודד, לא מאוכלס כלומר אף אחד לא גר שם ואין שם הוסטלים. מגיעים אליו רק ליום אחד עם סירה כדי לבלות שם כמה שעות ולבלות מהקסם של המקום וחוזרים באותו יום, וכך גם אנחנו עשינו.
    אז בבוקר נפגשנו עם רוג׳ר, שתינו מהברוד קופי שלו וקצת נשנושי עוגות ולחמים פיליפינים. יצאנו לנמל, עלינו לסירה ואחרי המתנה בחום התחלנו בשיט של שעתיים לכיוון האי. הנסיעה כמובן הייתה מהממת עם רוח נעימה ובדרך אפילו ראינו דולפינים שוחים לידינו.
    מרחוק ראינו את האי, באמת כל כך קטן, עם חול לבן לבן ומסביבו מים טורקיז בהיר בהיר.
    ירדנו מהסירה ופתחנו פינת זולה ירדנית סטייל עם רמקול חטיפים בירות קרות מהצדנית שרוג׳ר השאיל מאיזה מקומי וכל טוב. הלכנו קצת לשחות במים, חזרנו לאכול ארוחת צהרים על הסירה עם דגים טריים ואטריות ולקינוח אבטיח.
    אחר כך חזרנו למים לשנרקל. לדעתי שנירקלנו איזה שעתיים לפחות, ראינו מלא דברים מטורפים, שוניות ענקיות מלא אלמוגים צבעוניים עם כחול זוהר וירוק וכתום. ראינו מיליון צדפות יותר גדולות מהראש שלי, ממש שדה ענק שלא נגמר של צדפות ענקיות מתחת למים. כמובן היו שם מיליון כוכבי ים ענקיים, וכל מיני דגים מיוחדים, חלקם גם כאלה ממש גדולים. ואפילו ראיתי את הדג הזה כמו האוטבוס מהסרט של נמו ושחיתי אחריו איזה כמה דקות, הוא לא היה גדול כל כך, וזה היה נראה כאילו הוא עף באויר ולא שוחה מתחת למים היה ממש מיוחד.
    לקראת סיום עשינו עוד סיבוב קצר מסביב לאי, נפרדו מהחול והמים השקופים ועלינו חזרה לסירה לשייט עד למאלאפאסקווה. משם ישר הלכנו ל… כן ניחשתם נכון לריזורט לשתות קפה מול הים. ואז גם קוקטייל ונשנוש פיצה בהאפי האוור שרק פתח לנו את הרעב. תמר ישראלית שפגשנו בתאילנד שלחה לי הודעה, היא בדיוק הגיעה היום לאי אז נפגשנו לאכול ביחד ארוחת ערב במתחם המסעדות המקומיות האהוב עלינו. התיישב בשולחן לידינו גם בחור אנגלי הוא הצטרף לחבורה ומשם המשכנו לקצת קריוקי, בכל זאת אחרי 4 ימים באי אי אפשר לעזוב בלי שעשינו קריוקי לפחות פעם אחת. השכרנו חדר קריוקי כזה כמו בארץ עם מזגן, שרק המזגן היה שווה את החוויה אבל גם הקריוקי היה נחמד מאוד. נהיה מאוחר אז משם פרשנו חזרה להוסטל, ליווינו את תמר להוסטל שלה, היה מוזר לראות את האי ככה שקט ורגוע בסיום הסופ״ש, ושם נפרדנו לשלום והלכנו לישון.