• Day 169

אל נידו

May 29, 2022 on the Philippines ⋅ 🌧 29 °C

את הימים שלנו באל נידו העברנו לגמרי בכיף עם כל הישראלים באוירת התיירות של המקום, עם קצת ישיבות בברים בלילות עד מאוחר, ויקיצות טבעיות בשעות הצהרים… נסענו לחוף של הוונילה ביצ׳ שהיה יפה ממש אבל השמיים קודרים ומעוננים לא הוציאו את הצד הכי יפה של החוף.. וגם ביום למחרת היה גשום למדיי אז בילינו עם הבנים (עדי, נועם ואריאל) את היום ב6 שעות של משחקי ביליארד. של ואני נתנו פייט טוב ורוב המשחקים הובלנו אבל לא הצלחנו לשמור על היתרון לאורך זמן ותמיד בסוף הפסדנו את כל המשחקים על הכדור האחרון. מרגיז. עד שהגיעו כמה מקומיים שהם באמת משחקים ביליארד ברמה גבוהה, ובמילים עדינות קרעו לבנים את הצורה. אין על שמחה לאיד. עדין סיימנו של ואני עם תחושת הצלחה מרובה ובאמת היה ימים כיפיים בלי לעשות שום דבר מיוחד.
    עשינו כמה בירורים לקראת הימים הבאים, סגרנו טור של איילנד הופינג עם איוון וכל הישראלים כמובן, וגם מצאנו דרך להשכיר רכב בשביל רואוד טריפ בפלאוון שאנחנו מתכננות לעשות בשבוע הבא, אז התעסקנו קצת במציאת שותפים שירצו לצאת איתנו לחוויה הזאת.
    באחד הימים קמנו מוקדם (10:00 בבוקר) נסענו לליאו ביצ׳ עשינו שם יוגה עם תמר רוני ויהלי, ורבצנו קצת בחוף עד שהגשם איים להרטיב אותנו.
    ישיבות ממושכות בלובי של ההפינס ההוסטל שלנו, והיה גם ערב יין וחטיפים כי לא מצאנו גבינות.
    ביום האחרון שלנו באל נידו יצאנו לטור D של איוון עם כל הישראלים. הייתה באמת אוירה מדהימה מוזיקה ישראלית מרמקולים ענקיים, אוכל טוב ואנשים נחמדים.
    הנופים היו פשוט עוצרי נשימה! הסתכלנו ימינה שמאלה והרגשנו שאנחנו בהזיה מוחלטת, ממש בחלום! לא האמנו שאנחנו רואים את כל היופי הזה מסביבנו פשוט נוף כל כך שונה ואקזוטי שאנחנו לא רגילים לראות. איוון אמר לנו שבאיים שאנחנו נמצאים בהם עכשיו צילמו את העונות הקודמות של הישרדות וזה באמת הרגיש לגמרי ככה. מצאתי גם קוקוס ואיוון ואני פתחנו אותו הוא היה טעים ממש ולגמרי הוסיף לחווית ההישרדות. ראינו את הסלע שגיא זוארץ עמד עליו כשצילמו את הפרומו פתיחה - כל העמודים מחודדים ויש אחד שטוח שחתכו אותו כדי שגיא יוכל לעמוד. והיינו גם לקראת סוף היום באי המתים. את העונה הנוכחית מצלמים באיזור אחר בדרום לוזון כי האיים האלה כבר הפכו לאיי תיירות וכבר לא סוגרים אותם למען צילומים כמו שהיה בעבר. שנרקלתי מלאאא לאורך כל העצירות ביום. שוניות עצומות וכל כך צבעוניות, שחיתי עם צבי ים, דג טונה, איוון טוען שהוא גם ראה בקרקעית אבו נפחה, וכשהיינו על הסירה ראינו קרוב אלינו איזה שפריץ מים מטורף שלא הצלחנו לזהות איזה חיה עשתה את זה אבל כנראה זה היה ליוותן עצום. וכמובן ראינו עוד מיליון דגים ויצורים ימיים מיוחדים.
    חזרנו בערב להוסטל, גילינו שיש בלתמ עם הרכב להשכרה שהובטח לנו למחר אז יצאנו למסע חיפושים ובסוף השגנו דיל משתלם ונראה אמין מאוד. מחר בבוקר נקח ואן לפורטו פרינססה משם נשכיר את הרכב ונצא לרואוד טריפ שלנו. ההתרגשות בשיא ואנחנו מחזיקות אצבעות ומקוות שהרכב יתאים לנו ולא יהיו תקלות של הרגע האחרון. אמן!