Satellite
Show on map
  • Voorpret!

    March 22, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 11 °C

    Het aftellen is langzamerhand begonnen! Nog maar 43 dagen tot ik voor het eerst een hele week alleen op reis ga! Ik vind het super spannend, maar ik vind het ook een te gekke uitdaging.
    Ik zit momenteel in het tweede jaar van de pabo aan de Thomas More hogeschool in Rotterdam. Lesgeven is zeker weten mijn ding, dus mijn plekje heb ik gevonden.
    Voor het internationaliseringsproject moet iedereen een school bezoeken in het buitenland, met als doel het verbreden van je kennis, visie op het onderwijs en het opdoen van nieuwe ervaringen. Hiervoor waren verschillende projecten vanuit de pabo beschikbaar, maar na een lange tijd van denken heb ik besloten om alleen op reis te gaan naar de plek waar het elke keer weer voelt als thuiskomen; Gran Canaria.
    Ik kom al op Gran Canaria sinds mijn 9e jaar tijdens de zomervakanties en ik ken de zuidkust goed. Daarom leek het me fijn om naar een bekend gebied te reizen, zodat ik weet waar ik ben. Zeker omdat ik alleen ben; dat vind ik het meest spannend van de hele reis. Ik ben denk ik nog nooit een hele week alleen geweest en ik hoop dat ik dankzij deze reis meer zelfvertrouwen krijg, zowel op persoonlijk gebied als op professioneel gebied.
    Voor nu kan ik genieten van de voorpret. Nog even en dan is het zover!
    Read more