Satellite
Show on map
  • 3 weken!

    April 14, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 5 °C

    Vandaag over drie weken ben ik dan eindelijk in Gran Canaria! Het is heel raar om te beseffen, maar ik krijg er steeds meer zin in!
    Mijn contactpersoon van de basisschool waar ik naartoe ga, meneer Bailey en ik hebben onderling al veel contact gehad en we hebben afgesproken dat ik op 7 mei, twee dagen na mijn aankomst, op bezoek zal komen. Ik zal een week voor mijn bezoek nog mailen voor alle details. Voor nu is het aan mij nog de taak om mijn interview voor te bereiden met meneer Bailey.
    Verder hou ik ervan als mijn dagen al een klein beetje vooruit gepland zijn, zodat ik weet wat ik wil gaan doen en wanneer ik wat precies kan doen, zodat ik niet voor onverwachte verrassingen sta. Ik heb hiervoor een weekplanning uitgeschreven die hieronder te zien is:

    Zondag 5-5
    Reis naar Schiphol: 03:00
    Vertrek vlucht: 06:05
    Aankomst vliegveld Las Palmas: 09:45
    Aankomst hotel: 11:00
    Check in: 15:00/16:00

    Maandag 6-5
    Stranddag

    Dinsdag 7-5
    Bezoek school

    Woensdag 8-5
    Bezoek markt San Fernando

    Donderdag 9-5
    Bezoek Las palmas

    Vrijdag 10-5
    Stranddag/ puerto de Mogan

    Zaterdag 11-5
    Uitchecken hotel: 11:00 (?)
    Transfer naar vliegveld: 17:00
    Vertrek terugvlucht: 19:00
    Aankomst Schiphol: 01:00

    Ik heb het schema nog vrij open gelaten. Ik wil niet alles voor mezelf tot de minuut inplannen, dus ik heb wel alle vrijheid om te doen wat ik wil doen. Wel vind ik het altijd fijn om iets al gepland te hebben staan zodat de dingen die ik wil zien en doen zeker aan bod komen.
    Read more