Satellite
Afficher sur la carte
  • Jour 33

    Puerto Escondido, dolfijnen🐬🐬

    21 mars 2022, North Pacific Ocean ⋅ ☀️ 27 °C

    Maandagochtend om 7 uur op het strandje Puerto Angelito. Ik had van een Pools stel een whatsapp nummer gekregen van Luis. Die een berichtje gestuurd op zondag en hij zei hier verzamelen en vragen naar Luis op het strand. Uiteindelijk was ik de enige die zich had aangemeld bij Luis dus werd ik op een ander bootje gedropt. Onze kapitein hield contact met de andere boten waar de dolfijnen (of walvissen) zijn. Na ongeveer 20 min waren we bij de eerste dolfijnen familie! Zo gaaf!! Ik had eigenlijk een stoeltje achterin maar ben al snel in de neus van de boot gekropen 💪🏽 ongeveer 10 min wat rondgevaren. Daarna naar de volgende spot. Tussendoor zag je zeeschildpadden! Die waren enorm zeg. Hier helaas geen foto’s of video’s van, omdat ze maar heel kort aan het oppervlak zijn om adem te halen. En toen kwamen we bij dolfijnen familie 2 uit. Overal, maar echt overal waar je keek zag je vinnen uit en water komen. Honderden dolfijnen! En ze bleven zo leuk bij de neus van de boot draaien en springen om je heen. Wat een bizar mooie ervaring! Uiteraard ook even in het water gesprongen. De kapitein gaat voor de familie varen en je hoeft alleen maar te dobberen en dan komen de dolfijnen zo op je af gezwommen en gaan dan mooi om je heen. Zo bijzonder! Echt een hele mooi ochtend! We waren best ver uit op het water dus moesten al om 9 uur beginnen met terugvaren. Op de terugweg nog even een tankstop. Mijn dag kon niet meer stuk. Wow! 🤩🐬En savoir plus