• Day 5

Četrti dan: Salento

February 10, 2019 in Colombia ⋅ 🌧 19 °C

Idilično naju je že malce čez šest zbudil petelin. Vsa naspana in polna nove energije sva se odpravila na zajtrk v lokal "Brunch". Tam sva spoznala lastnika, starejšega američana Jeffa, ki nama je pomagal pri planiranju najinega obiska Salenta.

Odločila sva se, da si danes ogledava le naravni rezervat Kasaguadua. Gre za zasebni rezervat v katerem je prvinski pragozd. Vodi ga entuziastični lastnik Carlos, ki je poln zagona in informacij, ki jih z veseljem deli z vsemi obiskovalci. Res zanimiv ogled je trajal približno uro in pol.

Po ogledu smo zaštopali Jeep. Kljub temu, da je bilo na njem že kakšnih 8 oseb je bilo na njem seveda dovolj prostora še za nas 7. Torej se nas je na in v enem Jeepu peljalo kar 15 + vreča limon + kolo. Nič takšnega :D

Ob povratku v mestece sva se sprehodila po glavni "aveniji" in opazila, da se je zaradi nedelje v mesto vlilo trume domačih turistov. Ogledala sva si vse trgovinice s spominki, kupila slamnik za Špelo in se sprehodila na razgledno točko nad mestom. Kasneje sva spila še vsak en sadni sok, splanirala počitnice do zadnjega dne in se prestavila v parillo (restavracijo z žarom).

Sedaj je ura 20:00 midva pa sva spila pivo in že pogledujeva proti postelji.