• Day 7

Peti dan: Salento in do Medellina

February 12, 2019 in Colombia ⋅ 🌧 19 °C

Danes sva imela pravo avanturo. Že zgodaj sva se odpravila na zajtrk in potem ob 7:30 ujela Jeep do Valle del Cocora.

Tam sva sledila navodilom, ki sva jih prejela od Jeffa. Jeff je Američan, ki vodi restavracijo v Salentu. Po prečkanju treh bolj ali manj sumljivo trdnih mostov sva se hitro znašla sama na poti, ki naj bi bila kar precej obljudena. Ujela sta naju še Američan in Francoz in skupaj smo skoraj tri ure hodili v napačno smer dokler se nisva midva iz obupa vendarle obrnila (onadva sta se obrnila 20 minut kasneje).

Na koncu sva vseeno videla te mogočne Voščene palme, ki so kolumbijsko nacionalno drevo in so največje palme na svetu. Visoke so do 60 metrov, krošnje imajo premer do 5 metrov.

Ob 14:00 sva bila že nazaj v Salentu. V hostlu sva vsa izčrpana pojedla vsak svoj curry in spila zasluzen liter in pol vode.

Ob 16:00 sva ujela vnaprej rezerviran minibus do Medellina kamor sva kljub nori vožnji voznika zaradi vseh del na cesti in prometa prispela šele ob polnoči.