• Day 11

Cádiz: Nejstarší město v Evropě

August 5, 2021 in Spain ⋅ ☀️ 25 °C

Z Tarify pokračujeme do Cádizu, který je obecně považován za nejstarší stále osídlené město v Evropě. Na Cádizu je impozantní kromě jeho krásné, velké a tak tedy nevyfotitelné katedrály to, že leží na poloostrově, který zcela zaplňuje. My, díky nešťastně minuté odbočce na Cádiz, jsme se ale přiřítili přes monstrózní visutý most Puente de La Pepa. Ubytovali jsme se, vyrazili se pokusit vyfotit katedrálu ve čtvrti Barrio del Pópulo a po večeři jsme se rozhodli prozkoumat další čtvrti. Začali jsme starou romskou čtvrtí a významnou kolébkou flamenka (Barrio de Santa María), kde bylo absolutně pusto, což ve srovnání s velmi živými a rušnými ulicemi, kterými jsme před tím procházeli, působilo až strašidelně. Raději jsme se tedy rychle přesunuli do Barrio del Mentidero - centra současného nočního života a sídla mnoha barů. Z důvodu koronaviru, stejně jako v celém Španělsku, je tu důležité stihnout se posadit do baru před půlnocí, abyste mohli s drinkem sedět až do jedné hodiny ráno, kdy všechny bary a restaurace bez výjimky zavírají. Stihli jsme to. 👍
    Druhý den ráno jsme si prošli zbývající Barrio de la Viña - bývalé vinice, z nichž se prý stala hlavní rybářská čtvrť města. Těžko říci. My na žádného rybáře a ani víno nenarazili. Dali jsme si pozdní snídani v kavárně a vyrazili objevovat Huelvu.