Satellite
Show on map
  • Day 2

    Vertrek uit Valkenswaard

    April 23, 2023 in Belgium ⋅ 🌧 11 °C

    Vanochtend klokslag 08.00 uur vertrokken, uitgezwaaid door Klaudia, Joris, Emme en Semm. Iedereen weet dat ik voor Glenda naar Santiago ga, ook om haar te eren, om haar te voelen, te ervaren, door mijn hersenpan te laten gaan. Daarnaast zijn er een aantal vrienden om me heen die bezig zijn met hun struggle. Ook hen neem ik mee naar Santiago en zal ik een kaarsje voor hen opsteken. Het zonnetje scheen waarachtig en nog voordat ik de grens met België overstak was er een wielrenner die langszij kwam en over de camino begon, hij had de tocht ook gefietst, hij hoopte voor mij dat het net zo mooi voor mij zou worden als voor hem. Hij vrolijkte helemaal op en toen hij het zei toen vertrok hij weer. Bij de grens gingen de buitenjas en de handschoenen uit. Onderweg toch wat probleempjes met de navigatie en schakelde ik over op mijn telefoon. Moet nog uitzoeken wat het is..... enfin 30 km voor Mechelen was mijn telefoon leeg en ging ik verder op borden... ik heb nog geprobeerd om mijn telefoon op te laden maar er is iets niet in orde. Morgen moet ik in Mechelen een telefoonwinkel zoeken die even moet checken wat er niet goed is, balen natuurlijk maar op zoek naar een oplossing. Ik denk de aansluiting van de GSM. Enfin de laatste 30 km in de regen gefietst, geen harde regen maar wel een waar je nat van wordt dus de regenkleding uitgeprobeerd.Read more