Satellite
Show on map
  • Day 17

    Bonnes

    May 8, 2023 in France ⋅ ☁️ 21 °C

    Vanochtend zou ik voor vertrek een potje sudocrem kopen maar de winkels waren dicht ivm een feestdag, daar weten de Fransen ook wel raad mee.. verder vandaag iets nieuws want ik had gisteren, op mijn rustdag een boeking gedaan bij mensen thuis en dat zou ik na ongeveer 61 km na vertrek uit Angoulême bereiken... enfin de teller gereset en gaan. Ik was Angoulême nog niet uit of ik trof NL-Bart op een bankje aan zijn ontbijt. Ff een selfie voor NL- Mark en bij gebabbeld en door... Ik was lekker uitgerust maar was weer snel op dreef.....helling/heuvel op en af.. pfff en dat gaat maar door, soms na een bochtje nog een 2e trapje naar boven en ben je weer bezig met grensverleggende activiteiten... 😀 het vreet energie en het zweet loopt me alweer snel over de rug. Ik merk dat de 2e helft van de middag ik meer stops moet maken om even bij te komen, het zij zo.... vandaag wat omgevings plaatjes en natuurlijk mijn verblijfplaats. Morgen weer op met vanavond nog een reservering in de pocket want dat reist wel wat relaxter...
    Volgens mij ben ik de 1200 km bijna gepasseerd en dat betekent over de helft.
    Gisterenavond nog hard geprobeerd om bij een mooie afstand een chambre te vinden...... en dan ga je bellen, ja met dubbel nul de landcode en de eerste nul weglaten..... en dan is er dus iets loos met de aansluiting.......enfin dan kom ik uit bij booking.com en weet ik een lokatie veilig te stellen.. ik heb slecht geslapen en het was koud. Nu weer aan het inpakken en het begint te regenen, ik doe mijn regenpak aan en ik denk dat het de hele dag zal regenen..
    Read more