Satellite
Show on map
  • Day 22

    Peyrehorade

    May 13, 2023 in the Netherlands ⋅ ☀️ 19 °C

    Tja, wat zal ik zeggen.....ik ben er al! Aardig wat heuvels dus goed moeten focussen en is goed gelukt. Ik heb mijn overnachtings adres nog even met rust gelaten.... ik ga ook de rit naar Saint-Jean-Pied-de-Port niet naar voren halen dus dan maar goed uit rusten en nadenken wat ik NIET mee de Pyreneeën in wil nemen....
    Eerst maar eens een stempel scoren, gelukt en dan begint het me toch een partij te regenen... ik besluit maar eens te schuilen onder het voorportaal van de kerk. Mijn hotel is nog niet open... 14.00 uur pas inchecken en dan gaat er licht branden in het restaurant gedeelte. Ik besluit die kant op te gaan en kan terecht, wordt netjes geholpen.... ontbijt kan pas vanaf 08.00 uur en nee ik eet vanavond niet in het hotel. Ik had vanochtend wat eten voor onderweg gekocht en toen ik aankwam in Peyrehorade was er net markt en had ik een halve kip gekocht dus vanavond eet ik wat ik vanochtend had gekocht..
    Read more