Satellite
Show on map
  • Day 35

    Arzùa

    May 26, 2023 in Spain ⋅ ⛅ 23 °C

    Vanochtend voor de 33e keer een ritueel uitgevoerd; uit een vreemd bed gestapt, geontbijt en de fiets op gestapt, ik hou het globaal... Morgen maakt dat dus 34 keer en dus dagen.
    Ik heb het vandaag ervaren als een moeilijke opstart, ik kwam niet los, het ging moeizaam. Ik vermoed dat het lichaam ook weet waar het aan toe is..
    Op een gegeven moment een van de vele caminopaaltjes gefotografeerd en daar is het qua foto's bij gebleven. Ik heb er alles uit moet persen om in Arzùa uit te komen terwijl mijn ambitie was om daar nog voorbij te rijden. Volgens Google is het nu nog iets van 40 km maar de jacobusroute heeft altijd een ander plan 🙈 maar zo ongeveer blijft er voor morgen over. Ik heb het helaas niet korter kunnen maken maar wel een afstand die te doen is. Morgen maar vroeg op pad en dan voor de laatste keer de pedalen op. Een final countdown zal ik maar zeggen...
    AANVULLING:
    Ik heb zojuist mijn ticket naar huis geboekt, dan moet je wel vertrouwen hebben in morgen hè!!
    Morgenavond sluit ik mijn missie af, dwz dat ik zondagochtend als ik in het vliegtuig zit dit dagboek ga sluiten. Ik ga er een boekwerk van laten afdrukken dus tot die tijd kunnen jullie reageren.
    Read more