• Day 38

Bara i Nara

August 12, 2023 in Japan ⋅ ☀️ 35 °C

Wycieczka ze świeżo przybyłą Barborą. Jedziemy do Nary, chwilę nam to zajęło, bo Nara jest dosyć daleko, ale miło, bo mamy dużo czasu w pociągu, żeby obgadać wszystko, co się wydarzyło.

Gdy już dotarłyśmy do Nary wychodzimy z dworca i idziemy pasażem. Udało nam się kupić tanie ogórki i pomidory, z czego jestem niezmiernie zadowolona

Idziemy w stronę parków i świątyń. Przechodzimy przez parę z nich, podziwiając zdobione zewnętrza i jelonki ganiające po mieście. Wszyscy karmią je andrutami, a my, trochę na nielegalu - marchewką. Ciekawe, że te jelenie cały czas ci się kłaniają, co jest dosyć śmieszne.

Spacerujemy powoli, doszłyśmy do Todai-ji Nigatsudo, wydaje mi się, że jednej z moich ulubionych świątyń. Było bardzo spokojnie i przepiękny widok. Potem idziemy przez las, następnie przez miasto, rozmawiając ;)) Wstąpiłyśmy do Starbucksa na matchę!
    A potem idziemy na pociąg.

Dotarłyśmy do Osaki, gotujemy kolacje, którą zjadłyśmy z koleżankami Bary. Resztę wieczoru spędziłyśmy oglądając dziwne koreańskie reality-show polegające na tym, że uczestnicy mają przetrwać atak zombi. Bardzo intrygujące. Jem popcorn, a potem idę spać.