Satellite
Show on map
  • Day 9

    Mellansnack

    October 23, 2017 in Australia ⋅ ⛅ 13 °C

    Som om jag inte snackar tillräckligt!

    Det är morgon och vi har ätit frukost, som är bra frånsett att allt bröd som serveras är tråkigt. Vi tar det lugnt i väntan på dagens utflykt.

    Hittills har vädret varit svalt = yllekofta & yllesjal, men idag skiner solen och SMHI har lovat högre temperatur.

    Denna blogg blir ordrik, inser jag, men den är vår resedagbok och när mycket händer så blir det många ord.

    Bloggverktyget är nytt för mig (har ingen bloggerfarenhet sedan tidigare) men är smidigt att använda.
    Jag använder gratisversionen och då är jag begränsad till sex foto / blogginlägg men jag kan göra flera inlägg samma dag så det är i praktiken ingen begränsning. Det får mig dessutom att sovra bland alla bilder jag tar.
    När resan, och bloggen, är klara kan jag med en enkel knapptryckning beställa en bok med alla blogginlägg - jag producerar alltså ett fotoalbum samtidigt som jag bloggar.

    Ni får gärna skriva kommentarer till mina inlägg, det är bara roligt.

    Inget inlägg utan bilder så här är några blandade bilder.
    Read more