• Day 2

Zakopane

September 7, 2019 in Poland ⋅ ⛅ 16 °C

- Ne bez problēmām, bet atrodam atslēgas arī apartamentam. Sieviete, kas izsniedz atslēgas man zvanīja un nomurmināja adresi uz kuru jābrauc tām pakaļ un tā nav tā pati adrese, kas norādīta Booking'ā. Pēc tam kad zvanu atkal, šī diezgan agresīvi "I already told you that you need to go to Nowotarska street instead of Droga krajova!" Nu kā es nesapratu... Esam atbraukuši ap diviem, bet dzīvoklis pieejams no trijiem, tāpēc nākas kādu brīdi paklīst pa pilsētu. Ātrāk ielaist apartamentos hosts ne par ko negrib.
    - Pārsteigums bija brīdī, kad sapratām, ka mums ir -1.st nevis 1.st. dzīvoklis, kas īpaši nebija minēts apartamentu aprakstā. Bet nu ok, tā jau mājoklis smuks, ja neskaita, ka nav logu. Mierinājuma balva ir baseina, biljarda un galda tenisa pieejamība. Tiesa, tas viss ir no plkst. 16:00-21:00. Par dzīvokli Gorące Źródła Studio Centrum 6 cilvēkiem uz 3 naktīm (ar visu tūrisma nodokli) samaksājam 180eur.
    - Kad visi noskalojušies un padzērušies izšauti, dosimies ielās medīt vakariņas. Izvēle visiem skaidra - jāpārbauda vai Adamo karbonāde ir tik pat liela kā pirms diviem gadiem. Bija... Lai arī nedaudz ir celtas cenas, tāpat divatā pieēsties par 20eur ir ok. Ar to arī šodienu arī noslēgsim. Rīt pirmais pārgājiens!