• Day 10

Rīga - mājās

September 15, 2019 in Latvia ⋅ ☁️ 13 °C

- Ap 8:00 no rīta startējam. Uz lielā 6 joslu autobāņa tik agri svētdienas rītā esam praktiski vienīgie. Man pirmais stūrēšanas cēliens. Principā bez pārtraukumiem visu ceļu arī norullējam bez nekādiem starpgadījumiem. Pirms Lietuvas robežas vēl notriecot pēdējos zlotus benzīntankā nopērku dažus Tatru alus. Labāk Tatrs pudelē nevis zloti kabatā, kuri visdrīzāk kaut kur tiktu nozaudēti.
    - Ap 20 esam Rīgā. Izlādējam Madaru pie mājām, lai viņa sakrāmējas un tad ar fordiņu brauc man pakaļ uz Sarkandaugavas CircleK, kur atstāsim nomas busiņu (Nomājām no jau trešo reizi BonVoyage autonomā un ja būs nepieciešamība darīsim to atkal. Tiešām labs serviss). Mēs pa to laiku aši pa visiem iztīram un sakārtojam busiņu. Izlādējam Ģirtiņa apvienību, tad Baltušu un Rihis jau praktiski pie nomas punkta dzīvo.
    - Brauciens noslēdzies! Polija mūs atkal uzņēma viesmīlīgi. Slovākija nogurdināja, bet visas virsotnes un visus objektus atradām un sasniedzām. Jāplāno nākošais brauciens.
    -Kopējās izmaksas: 2442eur.
    -Uz cilvēku dienā: 46eur.