• Day 6

Melnkalne, Kotora

April 24, 2017 in Montenegro ⋅ 15 °C

- Šodien plānā atkal jauna valsts - Melnkalne. Nepilni 100km braucami. Turp ceļā brauksim apkārt Kotoras līcim. Atpakaļ brauksim ar prāmīti līča šaurumā. Nezinot kāds ceļš gaida šodien un ņemot vērā vakardienas pieredzi braucam diezgan agri. Tomēr šodien braukšana norisinās ļoti gludi.
    - Pirmais iespaids ļoti foršs par pilsētu. Smuka samērā maza pilsēta spica līča pašā galā starp divām kalnu grēdām.
    - Šodienas galvenais uzdevums - uzkāpt bijušajā Kotoras cietoksnī. Ceļš uz to ved diezgan stāvā kalnā aptuveni 3km attālumā. Viss ļoti labi sagatavots. Akmens trepītes līdz pat augšai. Augšā viens džipsijs pa 3eur gabalā tirgo 0,5l ūdens pudeles. Mēs esam sagatavojušies, tāpēc atturēsimies no vilinošā piedāvājuma.
    - Skats no augšas diezgan iespaidīgs. Viss līcis redzams. Mazie kuterīši ostā iekšā un ārā skraida kā skudriņas pūznī. Augšā pasēžam, izdzeram līdzi paņemtās limonādes uzsūcam vēl cik var skaistos skatus un lēnā garā taisāmies doties lejā.
    - Pilsētas tirgū nopirkām ķiršus. Mani gan totāli apčakarēja, jo nopirku tos par gandrīz 2x lielāku cenu nekā vajadzētu, bet vismaz ķirši bija garšīgi.
    - Kotora atstāja ļoti labu iespaidu. Šeit un noteikti arī citur Melnkalnē noteikti gribētos atgriezties. Vecpilsētas mazās ieliņas ir ļoti skaistas un rada savu īpašo atmosfēru, kur negribas ātrāk steigties uz priekšu, lai dotos tālāk.