• Day 5

Jūras eži

April 23, 2017 in Croatia ⋅ ⛅ 13 °C

- Atpakaļceļš izvērtās krietni garāks nekā gribētos. Kaut ko galīgi nolaidām greizi ar navigāciju un jau tā 3h garo braucienu pagarinājām vēl par kādu 1.5h. Es gan no tā neko neredzēju, jo biju iekrampējies stūrē, bet esot bijuši diezgan skaisti kalnu skati. Ceļš pa kuru bija jābrauc bija šaurs serpentīnu ceļš, kurš ir vienas joslas platumā (bet ir divvirzienu ceļš) bez jebkādiem ceļu apzīmējumiem un zīmēm ar U-veida apgriezieniem bez barjerām. Un aiz līkuma stāva krauja lejā. Jautra braukšana...
    - Tikuši atpakaļ Horvātijā nolēmām atdzesēt smadzeni. Jānopeldas. Jau saulriets un līdz ar to ainava paveras mums līdz šim neredzētās citās krāsās. Kamēr es izlikos, ka ūdens tīri silts Madara krastā medīja jūras ežus. Pelde bija tieši vietā. Ļoti atsvaidzinoši.
    - Vakarā aizejam uz picēriju paēst. Eksperimenta pēc aizgājām uz citu vietu ierastā kioska vietā, bet neko labāku protams nedabūjām.
    - Vispār diena palika atmiņā ar diezgan lieliem kontrastiem divās blakus esošās vietās. Vienā restorāni pilni, cilvēki daudz, būvējas nebeidzamas jaunas ēkas otrā cik tūristu, tikpat ubagi un netīri puišeļi uz ielām, kas skraida starp ložu sacaurumotām ēkām.