• Day 7

Leutascher Geisterklamm

September 21, 2018 in Austria ⋅ 22 °C

- Šodien ceļš ved uz Garmišu-Partenkirheni, kur būtu jābrauc aptuveni 3h, bet pa ceļam iebrauksim Silvenšteinas dambī un Leutascher Geisterklamm takā.
    - Dambis pa ceļam nelikās nekas īpašs, bet nu uzmest aci ja braucam garām var. Tālāk nedaudz pirms Ga-Pa iebraucam Austrijā, kur Leutascher aizā izstaigāsim tajā uztaisīto taku. Laipas izbūvētas klintīs augstākās un zemākās aizās. Pietam ieeja ir par velti. Par parkingu tikai 3eur no auto jāsamaksā.
    - Pēc tik iespaidiem bagātām iepriekšējām dienām, šis objekts paliek nedaudz nepelnītā ēnā, bet tik un tā forša vieta. Fotografēšanās tāpat notiek uz katra 3. soļa.
    - Takas beigās ir iespēja samaksāt vēl 3eur no cilvēka un ieiet dziļākā aizā, kur starp divām klintīm ir ūdenskritums. Pārējiem ieslēdzās kaut kāds mistisks žīds un beigās ar Madaru gājām divatā. Bet manuprāt bija tā vērts. Aizā, kur gaisā ir migla no paša ūdenskrituma temperatūra bija manāmi nokritusies un bija nedaudz vēsi.
    - Pēc 2h gājiena dodamies atpakaļ uz auto un paliek pēdējais posms līdz Garmišai.