Afficher sur la carte
  • Jour 4

Verona

3 mai 2019, Italie ⋅ ⛅ 15 °C

-Šodien paredzēta pilna diena Veronas ielās.
    -Pirmais objekts uzreiz galvenais - Veronas arēna - mazais Kolizejs. Ieejas maksa - 10€. Vispār jāatzīst, ka ņemot vērā ieejas maksu bija diezgan liela vilšanās. Vēsturiskie dolomīta pakāpieni un soliņi apklāti ar kaut kādiem lētiem metāla beņķiem. Šeit notiek izrādes tāpēc skatuve pa vidu ir piedodama. Nofočējot arēnu tā, lai liekais netiek ietverts bildes sanāk smukas, bet objekta rezumē: tos 10€ labāk iztērēt pusdienās vai vīna glāzē turpat blakus Brā laukumā un paskatīties uz vēsturi no ārpuses baudot ko garšīgu.
    -Tagad sāka arī līt lietus tāpēc ietērpjamies savās plēvēs. Mamma ar Madaru sāk itāļu kurpju medības (jau braucot šurp abas bija nolēmušas, ka vēlas iegādāties sev suvenīru - itāļu kurpes). Pagaidām neveiksmīgi. Vecpilsētas tirdziņā abas tiek pie ādas somām. Ar tēti apēdam uz ielas ceptu sendviču. It kā primitīvs gaļas klucis ar sīpoliem baltmaizē, bet bija sasodīti garšīgi. Veronas cenas - 8€ gab.
    -Aizejam arī uz muļķīgo Romeo un Džuljetas balkoniņu, bet tik pat ātri arī pazūdam. Atzīmējušies esam. Jau 100m no pagalma visa iela pārpildīta ar cilvēkiem, kas tik izmisīgi vēlas slavenā stāsta pagalmā nobildēties un citi arī maksā par to, lai uzkāptu uz paša balkoniņa. Mani šī izklaide ne pa visam nevilināja. Lēni virzoties uz mājpusi ieejam uz cafe kādā vietējā kafejnīciņā. Sagadījās tāda ļoti autentiska vieta. Bulciņas garšīgas un kafija stipra. Bija arī salīdzinoši lēti. Tante bija atjautīgi izdomājusi pie griestiem pieliekot spoguli, lai redzētu uz kuru bulciņu aiz letes mēs rādām ar pirkstu. Tas no sērijas - Work smart, not hard.
    -Šodien ejam laicīgāk uz mājām. Sakrājies nedaudz nogurums. Vakariņas paši pagatavosim mājās.