Спутник
Показать на карте
  • День 3

Sirmione - Garda ezers

2 мая 2019 г., Италия ⋅ ⛅ 16 °C

-No rīta 20min ar kājām un esam stacijā, lai atkal kaut kur dotos! Šodien ar autobusu dodamies uz netālo Sirmiones pussalu pie Garda ezera. ~1h brauciens un esam galā. Plāns ir iznomāt velosipēdus, lai nav tik liela staigāšana, jo sala ir diezgan gara. Par 12eur no katra uz visu dienu tiekam pie klasiskiem ričukiem.
    - 10min pēc uzkāpšanas uz velo mamma ieskrien Madarā, jo viņa pieradusi pie sava riteņa, kuram bremzes ir griežot pedāļus uz otru pusi. Šeit uz stūres. Visi veseli pēc mazā negadījuma un braucam tālāk.
    -Aizminamies līdz Sirmiones cietoksnim. Tur velo pagaidām jāatstāj, jo iekšā var iet tikai ar kājām. Izstaigājam cik var Castello Scaligero. Ļoti skaisti. Cik ātrumā pārskrēju pār Google atrodamajiem faktiem, tad Garda ezera piekraste ir arī ļoti iecienīts galamērķis un nekustamā īpašuma iegādei starp pasaules līmeņa slavenībām. Nav grūti sevi iztēloties šeit laiski pavadīt siltās vasaras dienas.
    -Pa promenādi aizgājām līdz pludmalei, kur kādu stundu pasauļojamies un atpūšamies. Tur pat netālu varēja nopirkt dzērienus. Iegādājos kaut kādu nezināmu vietējo alu. Maksimāli negaršīgs un nebaudāms. Labāk būtu paņēmis ūdeni vai Coca-Cola. Lai arī laiks šodien labs cilvēku ūdenī praktiski nav. Es ielīdu, bet baigi silts nebija.
    -Atceļā iegājām picērijā. Šeit vietējie attaisnoja uz sevi liktās cerības par māku izcept lielisku picu! Pēc saēšanās lēnā virzamies nodot ričukus un pa lielam jātaisās atpakaļ uz Veronas pusi.