• Day 3

Guns'n'Roses

July 16, 2018 in Estonia ⋅ 29 °C

- Es uzstāju, ka uz estrādi jāiet ļoti laicīgi, lai tiktu pie vietām, kur kaut ko var arī redzēt. No sākuma liels atbalsts tam nebija, bet pēc tam tāpat aizgājām gana laicīgi. Un labi, ka aizgājām, jo tikām pie pēdējā cauruma pie žoga, kas ļāva tikt tik tuvu cik vien iespējams ar mūsu biļetēm. Plkst. 17 esam teritorijā, ap 21 plānota GnR uznākšana. Katrs nopērkam pa vienam aliņam/sidriņam. Vairāk nevar, jo aiziet uz tualeti būs maksimāli sarežģīti.
    - Ap 19 parādās pirmie iesildītāji - Dead Daisies. Patīkams pārsteigums, uz viņu koncertu varētu iet arī atsevišķi. Normāli rokeri. Nākamie rindā bija dāņu roka pārstāvji - Volbeat. Abas grupas iepatikās uz kādu laiku.
    - Pēc 4h gaidīšanas esam beidzot sagaidījuši galvenos vaininiekus - Guns and Roses. Bez nekādiem "hello, bello" uzskrien Aksels un sāk bliezt It's so easy. Man patīk daudz GnR dziesmas, bet es gaidīju divus favorītus: 1. Welcome to the junge un 2. Paradise city. Pirmo sagaidīju diezgan ātri, bet otrā bija koncerta noslēdzošā dziesma. Neviena nelika vilties.
    - Forši, kā džeki, kas tuvojas 60 gadu vecumam tā var močīt 3h garumā. Skaidrs, ka vokālais izpildījums nav vairs tādā līmenī, bet enerģijas trūkumu noteikti nevar pārmest. Uz koncerta beigām var just, ka stāvam kājās no 17.00, bet vienu dienu var pieciest. Estrāde arī ir pārbāzta, kas pats par sevi jau ir iespaidīgs skats.
    - Pēc koncerta iela, kura ved uz pilsētas pusi ir pilnīgi pilna. Ar kājām uz mājām ir aptuveni 20-30min pasākums, bet sasodīti grūti gāja pēc tik ilgas stāvēšanas. Mājās visi pa taisno gultā.