Mini trips uz kaimiņu zemes Igaunijas galvaspilsētu Tallinu ar galveno mērķi roka vecmeistaru Guns'n'Roses koncertu. Braucam četratā. Es, Madara, Jānis un viņa draudzene Anna. Read more
  • 7footprints
  • 2countries
  • 4days
  • 33photos
  • 0videos
  • 585kilometers

Rīga - startējam

July 14, 2018 in Latvia ⋅ 19 °C

- Biļetes nopirku jau pirmajā dienā novembrī, kad sākās pārdošana. Atlika nedaudz vairāk kā pusgadu iepazīstināt Madaru ar Guns and Roses repertuāru, lai viņa būtu gatava.
    - Startējam no rīta. Baltušs sabīdījis, ka brauksim ar viņa tēta BMW X5, lai vairāk vietas visiem. Ok, mums nav nekas pretī. Gan mana, gan Jāņa fiestiņa būtu krietni šaurāka braucienam četratā. Stratēģiski apstājamies uz robežas iepirkt aliņus un vinčikus, jo Igaunijā tādas lietas ir krietni dārgākas. Mēs ar savu mazo kasti ar 0.33L aliem un pāris vinčikiem izskatāmies pēc mīkstajiem uz to apmēru fona ko citi tur iepērk. Tiešām tik ejošs ir tas ziemeļnieku alko turisms uz Latviju?Read more

Rummu karjers

July 14, 2018 in Estonia ⋅ 25 °C

- Pirmā normālā pietura neskaitot pierobežas veikalu - Rummu karjers. Kopš pagaišā gada kad mani vecāki bija šeit, vieta ir komercializēta. Viņi līda pa žoga caurumu iekšā, kur teorētiski iet nedrīkstēja, šogad jau pa 3eur visus laiž iekšā. Kaut arī 20m iepriekš ir zīme, ka iebraukt aizliegts, bet auto stāvvieta pilna.
    - Uzkāpšana pašā karjerā prasa aptuveni 15min. No augšas diezgan stilīgs skats. Redzamas ne tikai tās ēkas, kas ir virs ūdens, bet saulainās dienas dēļ daļēji redzamas arī dažas ēkas, kas ir pilnībā zem ūdens. Vispār ūdens ir pārsteidzoši dzidrs.
    - Šodien ļoti labs laiks tāpēc cilvēku arī šeit daudz. Labi iekārtota publiska pludmale.
    - Redzams, ka pa pazemes ēkām darbojas ūdenslīdēji. Tas gan varētu būt stilīgi, ne? Trīsstāvīgo ēku, kas ir virs zemes ieņēmuši atpūtnieki. Parastie mirstīgie lec no otrā stāva (pirmais ir zem ūdens), bet krutie čaļi lec no trešā stāva loga ūdenī. Ar Baltušu izlecam no otrā stāva. Ūdens vispār diezgan silts. Tas gan laikam tikai loģiski, jo tomēr ir jūlija vidus.
    - Rummu karjers ir arī pirmais pārbaudījums ūdensizturībai manai ķīniešu action kameriņai ko esmu paņēmis līdz. Vispār tā neko. Diezgan smieklīgi zemūdens selfiji sanāca.

Tallina

July 14, 2018 in Estonia ⋅ 27 °C

- Sapeldējušies un salēkājušies ūdenī tālāk laižam uz Tallinu. Naktsmājas atrodas netālu no autoostas. Pa vidu starp pilsētas centru un estrādi, kur būs koncerts. Atrašanās vietas dēļ viss ir sasniedzams ar kājām. Dzīvokļa saimnieks interesanti izdomājis. Ar SMS atsūta man kodu slēdzenei ar kuru blakus durvīm uz ielas pie elektrības staba pieslēgtas atslēgas uz apartamentiem.
    - Pirmajā vakarā aizejam līdz jaunajam Tallinas tirdziņam un tam blakus esošajam hipsterīgajam Telliskivi kvartālam. Pats tirdziņš vakarā jau ciet, bet kvartālā paēdam vakariņas - tur dzīvība kūsā pilnā sparā. Izvēle krīt uz kaut kādu indiešu restorānu, kur kā paredzams bija diezgan ass ēdiens, kam es savukārt neesmu baigais piekritējs. Tomēr ēdiens pasūtīts un atnests ir, tad nekas cits neatliek kā noslaucīt asariņu un ēst nost.

• Day 2

Tallina

July 15, 2018 in Estonia ⋅ 26 °C

- Šodien brīvsolis. Esot Tallinā jāaiziet apsveicināties ar vecajiem baltajiem draugiem vecpilsētā. Savu posteni sargā pārliecinoši vēl aizvien.
    - Aizejam arī uz Tallinas tirgu, kas vakar bija ciet. Visādi mazi sīkumi. Viss tirgus sastāv tā kā no maziem kioskiem. Tas tāds stilīgais tirgus, kur aiziet pastaigāt un apēst saldējumu, nevis iepirkt dārzeņus pusdienām. Bet atmosfēra patīkama.
    - Tālāk mūsu maršruts ved uz Tallinas ostu, kur arī notiek kaut kāds jūrnieku svētkiem līdzīgs amatnieku tirdziņš. Ārā laiks ļoti labs. Vērtīgs bija 1eur ieguldījums - salmu cepurē. Netīšām tiekam izstaigāt arī buru kuģi, kas piestājis tur pat ostā. Tur ļoti daudz cilvēku, tāpēc ļoti ilgi gan tur neuzturamies.
    - Baltušam šodien kaut kāds melnais caurums vēderā - ēd visu, kas nekustas. Pēc gastronomiskajām izvirtībām aizejam mājās uz power napu. Vakarā vēl paredzēts iet uz pilsētas laukumu, kur uz lielā ekrāna būs iespēja skatīties pasaules kausa futbolā fināla spēles translāciju. Spēlēs Horvātija pret Franciju.
    - Uzlādējušies un nedaudz atpūtušies, dodamies uz centru. Bez nopietniem argumentiem es esmu par horvātiem. Lai arī neesmu lielākais futbola fans, bet atrodoties šādā atmosfērā laiks pagāja diezgan ātri. Uzvaru ar 4-2 svinēja gan francūži, bet es par to baigi nepārdzīvoju. Daži horvāti, kas arī bija šeit laukumā gan bija jūtami sašutuši.
    - Pēc spēles visi diezgan izsalkuši, tāpēc vēl pirms iešanas mājās sameklējam, kur paēst. Šodien vakariņās pica!

• Day 3

Pludmale

July 16, 2018 in Estonia ⋅ 26 °C

- Balstoties uz laika prognozi brauksim uz pludmali pāris stundas pasautēties, jo koncerts tikai vakarā. Meičas gatavas sauļoties ilgi. Tā kā es un Jānis tāpat, nevaram nogulēt. Iesim ķert pokemonus. Kādas 40min nostaigājam pa parku ķerot japāņu monstrus spēlītē, kas tagad ķļuvusi tik populāra. Pēc pacepināšanās dodamies atpakaļ mājās atpūsties pirms brauciena galvenā notikuma.Read more

• Day 3

Guns'n'Roses

July 16, 2018 in Estonia ⋅ 29 °C

- Es uzstāju, ka uz estrādi jāiet ļoti laicīgi, lai tiktu pie vietām, kur kaut ko var arī redzēt. No sākuma liels atbalsts tam nebija, bet pēc tam tāpat aizgājām gana laicīgi. Un labi, ka aizgājām, jo tikām pie pēdējā cauruma pie žoga, kas ļāva tikt tik tuvu cik vien iespējams ar mūsu biļetēm. Plkst. 17 esam teritorijā, ap 21 plānota GnR uznākšana. Katrs nopērkam pa vienam aliņam/sidriņam. Vairāk nevar, jo aiziet uz tualeti būs maksimāli sarežģīti.
    - Ap 19 parādās pirmie iesildītāji - Dead Daisies. Patīkams pārsteigums, uz viņu koncertu varētu iet arī atsevišķi. Normāli rokeri. Nākamie rindā bija dāņu roka pārstāvji - Volbeat. Abas grupas iepatikās uz kādu laiku.
    - Pēc 4h gaidīšanas esam beidzot sagaidījuši galvenos vaininiekus - Guns and Roses. Bez nekādiem "hello, bello" uzskrien Aksels un sāk bliezt It's so easy. Man patīk daudz GnR dziesmas, bet es gaidīju divus favorītus: 1. Welcome to the junge un 2. Paradise city. Pirmo sagaidīju diezgan ātri, bet otrā bija koncerta noslēdzošā dziesma. Neviena nelika vilties.
    - Forši, kā džeki, kas tuvojas 60 gadu vecumam tā var močīt 3h garumā. Skaidrs, ka vokālais izpildījums nav vairs tādā līmenī, bet enerģijas trūkumu noteikti nevar pārmest. Uz koncerta beigām var just, ka stāvam kājās no 17.00, bet vienu dienu var pieciest. Estrāde arī ir pārbāzta, kas pats par sevi jau ir iespaidīgs skats.
    - Pēc koncerta iela, kura ved uz pilsētas pusi ir pilnīgi pilna. Ar kājām uz mājām ir aptuveni 20-30min pasākums, bet sasodīti grūti gāja pēc tik ilgas stāvēšanas. Mājās visi pa taisno gultā.

• Day 4

Rīga - uz mājām

July 17, 2018 in Latvia ⋅ 29 °C

- Šodien ceļamies un veļamies. Neko lieki nečakarējoties laižam mājās. Tagad mana stūrēšanas kārta. Nedaudz jāpiešaujas, ka bembis krietni lielāks par manu mazo fordiņu, bet viss ok. Patīkama pārmaiņa uz ceļa, ka iespiežot gāzes pedāli ir arī jūtams uzrāviens. Tāpat arī uzrāviens degvielas patēriņa stabiņam...Read more