Afficher sur la carte
  • Jour 7

Monako

11 août 2021, Monaco ⋅ ☀️ 28 °C

Mašīnu veiksmīgi nodevuši šodien dodamies uz pasaulē visblīvāk apdzīvoto valsti - Monako. Valsts ir knapi divus kvadrātkilometrus liela. Gandrīz katrs trešais Monako iedzīvotājs esot miljonārs.
    Man sanāk 20. valsts ko esmu apmeklējis.
    Braucam ar vilcienu, jo mašīna šeit būtu tikai problēma. 25min attālumā no Nicas. Izkāpjot Monako stacijā uzreiz jūtama karaliska un rojāla piegarša. Marmora grīdas, apzeltītas lustras un viss spīdoši tīrs.
    Diena ļoti karsta un šodien kā likums nepaņēmām cepures līdz. Katliņi sāka vārīties, jāsamazina pārvietošanās tempi un jāmeklē vairāk pleķīši ēnā, kur paslēpties no karstuma.
    Izmetām līkumu gar ostu un kanālu apskatot nu jau nedaudz pierasto skatu - luksusa jahtas, kas sniedzas vairāku stāvu augstumā. Arī Monako ielās redzamais auto parks ir vairāk nekā iespaidīgs. Tas nav tikai mīts par elitārām mašīnām, tas ir fakts.
    Būtu super interesanti šeit atrasties, kad pavasarī norisinās F1 posms Monako ielās. Ceļu malās redzamas balti/sarkanās rūtiņas, kas apzīmē apļa maršrutu.
    Šodienu noslēdzam Monako dienu Okeānijas muzejā, kur apskatījām visdažādāko jūras dzīvību.