• Day 8

Plages diena Nicā

August 12, 2021 in France ⋅ 🌙 28 °C

Šodien itkā bija plānots aizbraukt ar sabiedrisko uz ceļojuma sākumā izlaisto Eze pilsētu, bet vakar ļāvāmies nedaudz vēlākai Nicas nakts dzīvei, kā rezultātā diezgan ilgi nogulējām. Vēlākā pēcpusdienā vairs negribējās braukāties ar sabiedriskajiem. Šodienu pasludinājām par “plages” jeb pludmales dienu. Ilgāk par stundu gan mūsu piena pudeles ādas krāsa neļauj vāļāties piejūras akmeņos, bet tomēr - ieskaitīts.
    Man ļoti gribējās Francijā nopirkt kādu krokodīlīti jeb Lacostes kreklu. Tomēr francūžu ražojums. Skaidrs, ka 90% tāpat ražots Taivānā, Vjetnamā vai Ķīnā, bet tā psiholoģiskā piegarša. Lacoste no Francijas. Beigās tiku arī pie krāsainām zeķēm. Gandrīz vēl arī salūzu uz rokas pulksteni. Mazais skopums turpat vēl iekšā arī tomēr sēž. :) Arī krustmeita Enija tika pie sava krokodila.
    Pēc plages un šopingošanas nepieciešama diendusa mājās. Pēdējās naktsmājas ļoti centrālas uz galvenās Nicas iepirkšanās ielas, tāpēc pat vairākas reizes dienā varam ieskriet mājās uz atpūtu. Skats pa logu arī smuks, ja ignorē faktu, ka šobrīd mājās fasāde tiek atjaunota. Līdz ar to logiem priekšā ir stalažas un tīkls.