• Day 1

Lidosta Rīga

December 4, 2021 in Italy ⋅ ⛅ -4 °C

Covid trakumi turpinās. Līdz šim vēl nebija gadījies tā, ka līdz pēdējam brīdim nezinām vai vispār varēsim doties ceļā. Principā divas dienas pirms izlidošanas pieņēmām gala lēmumu, ka tomēr braucam. Vairāk vai mazāk esam ievākuši informāciju par nepieciešamo dokumentāciju un vakcinācijas statusu Itālijā. Madara otrdien tika pie booster Covid potes un būs pieskaitāms pilsonis Itālijā. Jo katrā valstī pa dienām mainās potēšanās, distancēšanās un pulcēšanās nosacījumi. Cītīgi jāseko līdz, lai būtu lietas kursā ko var un ko nevar. Ievācu informāciju no saviem vieglatlētikas laika itāļu draudziņiem par aktuālo Covid situāciju. Vakar 2h laikā izplānojām ceļojumu un šodien laižam prom.
    No rīta vēl maza šaizīte ar Bitīti (CityBee auto). Iesēdāmies un netikām no stāvlaukuma ārā sniega dēļ. Nācās meklēt citu transportlīdzekli. Bet galā viss veiksmīgi, tagad ar cafe gaidām lidmašīnīti. ✈️
    Sniegputeņa dēļ arī lidmašīna aizkavējās gandrīz par 2 stundām. Bija jau sajūta, ka varēsim doties mājās, jo sniga stipri un nepārtraukti. Tikko kā kāda lidmašīna paceļas, vai nosēžas uzreiz 4 lielie sniega tīrītāji skrien pāri lidlaukam, lai uzturētu to funkcionētspējīgā stāvoklī.