• Day 5

Tēvzemes Altāris

December 8, 2021 in Italy ⋅ ☁️ 10 °C

Šodien nosacīts brīvsolis. Mājās viss ēdiens apēsts vai izmests tāpēc brokastis meklējam pilsētas ielās. Netālu no mājas paēdam pankūkas ar Nutellu un kapučīno. Vēl pēc iepriekš nospraustajiem punktiem kartē palikuši tikai divi Villa Medici pie Spāņu trepēm un Piaza del Popolo, kur atrodas arī Leonardo da Vinci muzejs. Tas gan mums nav plānos.
    Naktsmājās mums ir Romas karte, kur ir izcelti lielie objekti. Šodien apejam vēl tos, kas man iepriekš nebija atzīmēti.
    Kā norunājam iepriekš iesim uz Tēvzemes altāru ar cerību, ka sanāks tikt iekšā. Bet bez spiediena, kā sanāks, sanāks. Garajās rindās stāvēt negribās. Iespējams, ka lietus pie vainas, vai kas cits, bet rinda gandrīz nekāda un veiksmīgi tiekam uz altāra terasēm, no kurienes paveras lieliska panorāma pār Romu. Baziliku kupolus no daudz vietām var redzēt, bet ir ļoti maz skatupunkti, kur var redzēt Kolizeju. No šejienes to var redzēt izcili!
    Bildējot varenos Romas skatus baigi sagribas ēst. Lai nebūtu jāmaksā 15-20€ par cietiem makaroniem nolemjam iet uz aizvakar atrasto vietiņu Rione VI Parione rajonā. Mājas vinčiks labs un ļoti garšīga pica.
    Šodien arī lietus periodiski uznāk un pāriet, gluži kā sēnes pēc lietus arī “uno eiro” džeki ar lietussargiem ir klāt pēc pirmās lietus piles ātrāk nekā Čaks Noriss filmās piekauj sliktos. Tomēr mēs esam nodrošinājušies ar labiem lietusmēteļiem un no viņu pakalpojumiem atsakāmies.
    Pēc dienas blandīšanās pa ielām, gluži nejauši trāpam plkst. sešos vakarā pie Tēvzemes altāra uz Romas galvenās eglītes iedegšanas. Centos uzfilmēt, bet tā kā eglīte iedegās tieši 18:02 konkrēto momentu netrāpīju. Laiks gan pēc suņa. Maksimāli gāž lietus. Pēc eglītes aši dodamies uz tuvāko restorānu izžūt.