• Day 10

Monumento Natural Cueva del Milodón

April 29, 2023 in Chile ⋅ 🌧 2 °C

Meklējam alternatīvas ko šodien iesākt. Plānotā taka ir diezgan tālu parkā, kas normālos apstākļos nozīmētu vismaz 2.5h braukšanu katrā virzienā pa tiem pašiem līkumotajiem grants ceļiem, kur kratījāmies vakar. Turklāt vēl uzzinājām, ka pēcpusdienā tiek slēgts viens ceļa posms, tādējādi vakarā atpakaļceļš būtu par vēl vismaz 2h garāks. Ir sagurums no ilgajām braukšanas stundām tāpēc paliksim tepat Puerto Natales. Bāc, cik tas būtu nepatīkams pārsteigums uzzināt tikai atpakaļ ceļā, ka šis ceļš uz 2 dienām ir slēgts...
    Pāršķirstot mūsu Čīles grāmatu uzejam nelielu nacionālo parku - Monumento Natural Cueva del Milodón. Parkā atrodas ledāju izgrauztas alas. No sākuma gribējām salīdzināt ar mūsu pašu Gūtmaņa alu, bet laikam nebūs adekvāts salīdzinājums. Pirmā un vislielākā Milodon ala tiešām iespaidīga, parējās tā so-so. Ja skatītos no otra gala sākot ar mazāko, tad iespējams būtu savādāk. Redzējām vienu kondoru pārīti. Tas, ka pa diezgan lielu gabalu skaidri var saskatīt putnu sēžam uz klints liecina par to cik milzīgs tas patiesībā ir. To spārnu platums sasniedz pat 3m. Kad viens no viņiem pacēlās apgaitā diezgan skaidri varēja arī saskatīt to spārnu "3 pirkstus".
    Vispār šodien kājas jūtās, kā vārīti spageti pēc vakardienas kāpuma. Pat nelielais pakāpiens uz Milodon alas skatupunktu prasa piepūli.
    Šeit nopirkām 3 guanako vilnas šalles kopā samaksājot to ko samaksājām par vienu priekš mammas El Calafatē. Kā ir, tā jādzīvo.