Satellit
Vis på kort
  • Dag 3

Tagurpidi Maja

25. juni 2023, Estland ⋅ ☁️ 18 °C

Šodien vēl pirms došanās mājās iebraucām Tagurpidi Maja jeb Apgāztajā mājā. Tur pat blakus Tartu pilsētas robežai vien atrodas. Ieeja kopā studentam un "parastajam" 15eur. Principā diezgan daudz ņemot vērā, ka apmeklējuma vidējais ilgums šeit diezvai cilvēkiem pārsniedz 15min, bet nu tas tā.
    Principā tā ir privātmāja, kas apgāzta otrādi. Pēc skata, tāda tipiskā amerikāņu koka karkasiņa divstāvīga māja. Pat soliņi pagalmā otrādi. Ieejot ēkā līdzīgas sajūtas kā vakar AHHAA centra šķībi slīpajā telpā. Acis rāda, ka nekas nekustās, bet šķībās sienas un grīdas prāts cenšas iztaisnot kā rezultātā sajūta, ka esi šeit ieradies pēc bāra, kurā realizēti 3 aliņi. Jebkurā gadījumā projekts interesants. Pilnīgi visi priekšmeti ir telpās apgriezti otrādi radot interesantu ilūziju. Pat pārtikas produkti maisiņā virtuvē "uz grīdas". Arī ledusskapī viss otrādi. Madra nopriecājas par to, ka liela daļa no virtuves iekārta ir SMEG ražojuma.
    Nesteidzīgi esam sabildējušies un tagad laiks doties mājās. Uz tām mājām, kas pareizajā virzienā.