• Day 6

Dubai Mall, Dubai Fountain

September 18, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ ☀️ 40 °C

Turpinājumā pasaulē lielākais iepirkšanās centrs - Dubai mall. Tajā ir pilnīgi viss. 1200 veikali, pasaulē lielākais akvārijs, ūdenskritums, ledushalle un neskaitāmas iespējas apmaldīties. Milzīgi turku saldumu veikali, kosmiskas optikas, visi iespējamie elitāro brendu veikali. Šo lielveikalu apmeklējot 75milj. cilvēku katru gadu. Jāsaka, ka arī šobrīd cilvēku šeit netrūkst.
    Mūsu mērķis nav aiziet no veikala ar šopinga maisiem. Esam daudz piezemētāki un vienīgais ko nopirkām ir negaršīga pica Pizza Hut restorānā. Nedaudz uzņēmuši ogļhidrātus iesim 20min ārpasaules tūrē apskatīt Burj Khalifa un Dubai Fountain no ārpuses. Uzmini, kas ir Dubai Fountain? Jā, pareizi - pasaulē lielākā strūklaka. Šajā dienas stundā cilvēki ārā ir ļoti maz, un tam arī ir labs un karsts iemesls, tāpēc arī mēs ātri sabildējāmies un dodamies atpakaļ kondicionētajās telpās. No sākuma biju domājis, ka varētu apiet apkārt strūklakai, tomēr vēlāk paskatoties Google Maps, labi vien ir, ka atmetāmies un negājām, jo tie būtu vismaz 3km. Neizklausās daudz, bet kad ārā saulē temperatūra tuvojas +50 grādiem, tad tas ir kā noskriet pusmaratonu.
    Man pēc vakardienas garās pārbraucienu dienas šodien neliels mīkstums tāpēc prasās aizbraukt uz viesnīcu izmantot “diendusas” opciju.
    Vakarā atgriezāmies uz Dubai Fountain slaveno šovu, kas dienas tumšajā laikā notiek ik pa 30min. Strūklakas baseins ir lielāks par 2 futbola laukumiem un tās strūklaka burtiski eksplodē līdz 150m augstumam. Brīnos par arābu varenību un visu apkārtējo. Pats strūklakas šovs pirmajā reizē mani tā līdz galam neaizrāva. Kopā šovu pa vairākām dienām noskatījāmies 3 reizes un katru reizi tas bija savādāks un ar katru reizi tas man iepatikās arvien vairāk. Pirmie divi šovi bija arābu mūzikas pavadībā, bet pēdējais kā punkts uz i bija filmas ''Neiespējamā misija'' meldiņš. Zīmīgi, jo vienā no filmas daļām Toms Krūzs jeb superspiegs Ītans Hants no IMF izlēca pa logu no Burj Khalifa ēkas. Laba filma!