• Day 7

Gold and Spices souq

September 19, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ ☀️ 38 °C

Pirmais apmeklējums Dubaijas vecpilsētā Al Buteen rajonā, kur lielās 10 joslu šosejas pārvēršas mazās ieliņās, kas blīvi pārbāztas ar maziem veikaliņiem un ielu tirgotājiem. Tie ir sadalīti pa zonām, kur attiecīgās preces tiek tirgotas. Piemēram zelta, tekstila, paklāju vai garšvielu “souq” jeb tirgus.
    Esam šeit diezgan agri un cilvēku nav daudz tāpēc tirgoņi ieraudzijuši “svaigas asinis” burtiski metas virsū. Nu tā, ka riktīgi metas virsū. Madarai jau tin lakatus ap galvu. Pūš smaržas virsū, bāž garšvielas degunā. Vispār jau interesanti, bet diezgan ekstrēmi.
    Vienā no veikaliņiem nopērkam garšvielu komplektu un tādus kā kristāliņus, kurus iemetot karstā ūdenī tie izkūst un smaržo pēc spēcīga mentola. Var ārstēt iesnas un sāpošu kaklu elpojot šos tvaikus. Neesmu gan nekāds baigais kaulēšanās meistars, tāpēc man šitā tirgošanās tā ne pārāk. Bet pats tirgus interesants apskatei. Ja būtu nedaudz vairāk cilvēku, tad iespējams varētu mierīgāk pastaigāt un kaut ko arī apskatīties pirms tirgonis metās virsū.