• Day 7

Desert Safari Royal adventures

September 19, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ 🌬 39 °C

Šodienas galvenā atrakcija tuksneša safari ekskursija. Plkst. 15:00 kā norunāts mūs precīzi laikā savāca no viesnīcas. Bijām pēdējie ko 7-vietīgais Land Cruiser’s savāca. Pēc aptuveni 45min brauciena nonākam vienā no tuksneša bāzes nometnēm, kur ir iespēja sevi izklaidēt aptuveni stundas garumā. Pabraukt ar kvadraciklu, bagiju vai pajāt kamieļa mugurā. Tiesa tas viss par atsevišķu samaksu. Izjājām 10min kamieļa mugurā. Ir jau tāda dzīvnieka ekspluatēšana, bet mums kamielis ir kaut kas diezgan eksotisks tāpēc gribējās pasēdēt uz šī zvēra, turklāt neesam jau tik smagi. :) Pēc tam jau dodamies uz galveno izklaidi - “Dune bashing” jeb tuksneša kāpu safari. Sēžot džipa 3 rindā mūs diezgan pamatīgi svaidīja apkārt. Iespaidīgi cik pārliecināti un mierīgi mūsu šoferis šķēla kāpas. Un vēl iespaidīgāk kā tas džips rāpās augšā pa stāvām smilšu sienām. Šis man bija “must have” sarakstā, jo gribēju redzēt īstu tuksnesi kad visos virzienos pie horizonta tikai smiltis. Iespaidīgi, man patika! Uz brīdi izlaida tūristus arī pabildēties uz kāpas. Šādi Land Cruiser’i tur kā skudras pūznī skraidīja pa kāpām izklaidēdami tūristiņus. Bet tuksnesis un smiltis pietiek visiem, viens otram netraucējot.
    Noslēgumā visi vāģīši sabrauc vienuviet tuksneša nometnē, kur mūs gaida vakariņas uguns priekšnesumu un vēderdeju pavadībā. Pa to laiku ir iespēja aprunāties ar mūsu ekskursijas biedriem, 4 sievietēm. Viena indiete, kas tagad dzīvo Sietlā, ASV, indiete no Indijas, ginekoloģe, kas principā varētu sevi saukt arī par pasaules apceļotāju, jo bijusi ļoti daudz kur, tajā skaitā arī mūsu mīļajā Patagonijā un pat izbrauca Antarktīdas tūri, kā arī bijusi Rīgā! Vēl divas meitenes bija marokiete un tunisiete/lībiete - abas šobrīd strādā Dubaijā jau gandrīz gadu.
    Price performance izcils šim pasākumam. 6h izklaide ar ļoti bagātīgām vakariņām, kā arī savācot/izlaižot pie viesnīcas. Efektīvi pavadīta diena! Ekskursija 1 cilvēkam izmaksā 36.5eur. Rezervāciju veicu caur booking.com.