"Heavy Metal "

February 1, 2016 in Malaysia ⋅ ⛅ 26 °C

Idag var det tänkt en lugn förmiddag med bad i poolen på hotellet. Men när man hade krängt på sig allt för bad så fick vi vända vid poolen för de hade rengöring av poolen på måndagar. Suck. 2 ledsna ungar som ville bada blev svaret. Istället begav vi oss till Tenngjuteri som visst är känt. Royal Selangor. Det var en intressant visning och även kidsen var intresserade. Mycket fina saker men dyrt. Efter detta tog vi en rejäl promenad till en tågstation för transport till centrum och lite turistsaker. Ännu mer promenad i stekhett värme men kul barnen klagade inte så mycket.
    Sedan har de gratisbussar i K.L. Som går runt o runt bara att hoppa på o av. Testade detta hamnade på en busscentral och visste knappt var vi var och vart vi skulle åka men folk är hjälpsamma i K.L. Så efter en hel del bussåkande kom vi till den gatan jag ville till. En gata med massa Streetfood som jag läst om. God mat o mycket folk. Kul. Är bra slut i ben o fötter. Imorgon blir det säkert poolen till o börja med.
    Tills vi hörs igen. Krama varandra i trafiken.